مرکز آموزش پادگان مالک اشتر ارومیه

مرکز آموزش پادگان مالک اشتر ارومیه

فایل مرکز آموزش پادگان مالک اشتر ارومیه بر طبق آخرین قوانین و مقررات نظام وظیفه به‌روزرسانی شده است و مخصوص اعزامی‌های تیر ماه 1405 هست .

اولین روز اعزام به آموزشی مالک اشتر ارومیه همیشه پر از ابهامه، همه می‌پرسن:

 توی پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه چه امکاناتی هست؟

✅ غذاش قابل خوردنه یا باید خودم چیزی ببرم؟

✅ چه وسایلی همراه ببرم که به کار بیاد؟

✅ تماس با خانواده چطوریه؟ مرخصی میدن یا نه؟

✅ بعد از آموزشی کجا تقسیم میشم؟

چقدر بهمون تو دوران آموزشی حقوق میدن؟

و اینکه قراره تو این 2 ماه چکار هایی انجام بدین تو پادگان

و هزار سوال بی پاسخ دیگه ...  

دیگه نگران نباش ما برای اینکه شما با خیال راحت وارد آموزشی بشید، یک فایل کامل و اختصاصی درباره‌ی پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه آماده کردیم. این فایل نتیجه‌ی جدید ترین قوانین و مقررات پادگان و تجربه سربازهایی هست که این پادگان رو گذروندن و ریزترین نکات و چالش هارو با جزئیات گفتن.

بخشی از اطلاعات داخل فایل پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه:

امکانات و شرایط پادگان

بیشتر سربازها اولین چیزی که براشون مهمه شرایط خوابگاهه. داخل فایل توضیح دادیم خوابگاه‌های پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه چند نفره‌ست، تخت‌ها چه وضعی دارن، کمد شخصی وجود داره یا نه، و حتی اینکه تهویه و حموم‌ها به چه صورته. همچنین درباره‌ی فروشگاه داخل پادگان، درمانگاه، و حتی اینکه اینترنت یا تلفن عمومی هست یا نه توضیح دادیم.

غذا و تغذیه پادگان

یکی از دغدغه‌های اصلی همه، غذای پادگانه. صبحانه‌ها معمولاً ساده‌ان، مثل پنیر، نان یا کره و مربا. ناهارها و شام‌ها تنوع بیشتری دارن، اما کیفیتش همیشه سوال برانگیزه! داخل فایل دقیق گفتیم که چه منوهایی بیشتر تکرار میشه، کدوم وعده‌ها مقبول‌ترن و کجاها لازمه تنقلات یا مکمل همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز و وسایل ممنوع در دوره آموزشی

بزرگ‌ترین اشتباه سربازهای تازه‌وارد اینه که یا خیلی وسایل می‌برن یا چیزهای ضروری رو جا میذارن. ما داخل فایل یک لیست کامل دادیم از وسایلی که باید ببرید (از کفش و جوراب اضافه گرفته تا وسایل بهداشتی خاص)، چیزهایی که پادگان خودش میده و وسایلی که بردنش نه‌تنها بی‌فایده بلکه دردسرسازه.

ظاهر و اصلاح مو 

پیش از ورود، سرباز باید موهاشو کوتاه کنه. اما با توجه به مدرک تحصیلیتون دقیقاً چه شماره‌ای بزنید یا چه مدلی راحت‌تر پذیرفته میشه، داخل فایل توضیح دادیم. همچنین درباره‌ی ریش و سبیل و نکات آراستگی هم گفتیم.

میدان تیر و اردوگاه

یکی از سخت‌ترین بخش‌های آموزشی، اردوگاه و میدان تیره. خیلی‌ها نمی‌دونن چه تجهیزاتی لازمه، چه روزهایی باید آماده باشن و چه تمرین‌هایی قراره انجام بدن، چکار کنید که بتونید بالاترین نمره تیراندازی روبگیرید و....

ما تجربه‌های سربازها رو جمع کردیم و نکات کلیدی برای راحت‌تر گذروندن این مراحل رو داخل فایل نوشتیم.

حقوق سرباز ها در دوران آموزشی

آیا می‌دونی حقوق ماهانه سربازها توی دوران آموزشی چقدره؟ یا اینکه به چه عواملی بستگی داره؟ با دونستن میزان حقوقت کسی نمیتونه حقت رو بخوره 

شرایط معاف از رزم ها

تصور کن توی پادگان باشی و بدون تمرینات سخت رزمی، فقط آموزش ببینی!  شرایط معافیت از رزم چیا هستن؟ معاف از رزم های چه مزایایی نسبت به بقیه سرباز ها دارن و چه معایبی شامل حالشون میشه؟

شماره تلفن پادگان، تماس و مرخصی

همیشه بعد از اعزام پسر ها به سربازی دقدقه اصلی خانواده ها تماس گرفتن با فرزندان  است، باید بدونید تماس با خانواده محدود و در زمان‌های خاصه.

مرخصی هم قوانین خاص خودش رو داره. ما داخل فایل توضیح دادیم چه روزهایی معمولا امکان تماس هست، شرایط گرفتن مرخصی چیه و در مواقع اضطراری باید چطور اقدام کنید.

ملاقات حضوری با سرباز

یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها، ملاقات با سرباز در دوره آموزشی است. داخل فایل توضیح دادیم که ملاقات حضوری چطور امکان‌پذیره، چه کسانی می‌تونن مراجعه کنن، مدارک لازم چیه، ساعات و روزهای ملاقات به چه صورته، و حتی اقلام مجاز و ممنوع برای بردن به پادگان. همچنین درباره محدودیت‌ها و تفاوت‌ها بر اساس شاخه نظامی صحبت کردیم تا بدون مشکل ملاقات کنید.

سیگار در دوره آموزشی

سیگار کشیدن و دسترسی به سیگار در پادگان آموزشی قوانین سختگیرانه‌ای داره. داخل فایل جزئیات رو گفتیم که آیا سیگار کشیدن مجاز هست یا نه، مجازات‌های احتمالی چیه (از تذکر تا اضافه خدمت)، راه‌های دسترسی غیررسمی (با ریسک بالا) چطوره که بهتون کمک می‌کنه بدون تخلف دوره آموزشی رو بگذرونید.

تقسیم بعد از آموزشی و درجات نظامی

بعد از پایان آموزشی، همه منتظرن ببینن کجا می‌افتن. داخل فایل توضیح دادیم سربازهای این پادگان معمولاً به چه یگان‌هایی تقسیم میشن و چه درجات و مسئولیت‌هایی انتظارشون رو می‌کشه.

وضعیت سربازان آموزشی در جنگ (تجربیات واقعی جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان)

در شرایط عادی، دوره آموزشی مالک اشتر ارومیه  حدود ۴۵ تا ۶۰ روز طول می‌کشد. اما اگر تنش‌ها بالا برود و خدای نکرده درگیری تمام‌عیار شود، وضعیت کاملاً تغییر می‌کند.

در فایل جامع پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه ، بخش جداگانه‌ای به همین موضوع اختصاص دادیم و تجربیات واقعی سربازهایی که آن روزها در پادگان‌های مشابه بودند را جمع‌آوری کردیم.

توصیه‌های دوستانه

آخر فایل هم چندین توصیه تجربی و طلایی هست که واقعاً به درد می‌خوره. چیزهایی که هیچ‌کس توی آیین‌نامه‌ها نمی‌نویسه، اما سربازهایی که اونجا بودن بهت میگن: از نحوه برخورد با فرمانده گرفته تا ترفندهایی برای راحت‌تر گذروندن روزهای سخت.

ویژگی های فایل پادگان  بروز رسانی های خرداد ماه 1405
میزان حقوق در دوران آموزشی حقوق سربازی مدام درحال تغییر هست و ما اینجا دقیقش رو بهت داخل فایل پادگانت گفتیم
قوانین مرخصی ها در دوران آموزشی بر طبق جدید ترین قوانین نظام وظیفه
وسایل مورد نیاز منطبق بر فصل زمستان و خرداد ماه

 

فایل‌ پادگان مالک اشتر ارومیه هر ماه به‌روزرسانی می‌شه، و طبق آخرین قوانین و مقررات هست!

❇️چرا این فایل به درد شما می‌خوره؟

  •  چون همه‌ی اطلاعاتش واقعی و تجربیه.

  • چون با خوندنش قبل از اعزام، هیچ چیزی غافلگیرت نمی‌کنه.

  • چون بهت کمک می‌کنه وسایل درست ببری و وقت و پولت رو هدر ندی.

  • چون بعد از آموزشی دقیق می‌دونی چه مسیر پیش رو داری.

همین الان فایل «راهنمای پادگان آموزشی مالک اشتر ارومیه» رو تهیه کن و با آمادگی کامل وارد آموزشی بشو.  با این فایل چند قدم جلوتر از بقیه سربازها خواهی بود.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز داری ،فایل کامل را خریداری کن، راهنمای سریع و آسان جهت راحتی خدمت سربازی شما

2 نظر

  • comments

    مجتبی ستوده ، خرداد 04، 1405

    با سلام خدمت همه ی دوستان من خرداد سال ۹۲ از گیلان به آموزشگاه رزم مقدماتی مالک اشتر نزسا ارومیه اعضام شدم واقعیتش چند روز اول خیلی برام سخت بود مخصوصا" روز اول دیگه خیلی خیلی برام بد گذشت چون من از شهر خودم فقط خودم بودم یه همشهری همرام نبود ولی به لطف خدا تحمل کردم یه ۱۰ . ۱۵ روزی که گذشت هم با بچه ها رفیق شدم هم با محیط عادت کردم. کم کم اینقدر که شرایط برام عادی شدو بهم خوش میگذشت که اصلا" مرخصی نیومدم تا ۲ماه آموزشم تموم شد برگشتم استان خودم. سختیش همون چند روز اوله از یک ماه که بگذره دیگه خیلی به آدم خوش میگذشت. هر هفته صبح جمعه ها فوتبال میکردیم بعد از ظهر ها با بچه ها مرخصی شهری میرفتیم خیلی حال میداد. تا یادم نرفته این رو هم بگم که ارومیه خیلی آدمهای خوبی داره مخصوصا" به سرباز خیلی احترام میذاشتن. در کل خیلی پادگان خوبیه غذا هاش که عالین شما فکرش رو بکنید موقع نهار تو سالن غذا خوری دستگاه یخ ساز گذاشته بودن بغل حسینیه آب سرد کن گذاشته بودن بعد از ظهر ها هندوانه سرد میدادن بعضی از شب ها شربت لیمو میدادن. همیشه بعد از هر وعده ی غذا چایی فراوان بود پاسداراش هم خیلی خوب بودن سرویس بهداشتی هاش تمیز بودن آب و هواش عالی بود در ضمن بوفه هم داره که داخل بوفه همه چی داشت. در کل مبخوتم بگم خیییییلی دلم واسه پادگان مالک اشتر تنگ شده خوش به حال کسی که آموزشی افتاده مالک اشتر ارومیه.

  • comments

    مهدی ریاحی ، خرداد 30، 1404

    بهترین پادگان ایران

نظرات کاربران اینستاگرام

ارسال دیدگاه یا خاطره

support
پشتیبانی

پاسخگوی سوالات شما هستیم

هر سوال یا ابهامی داری، همین امروز بپرس!

تیم ما کنارت هست تا بهترین تصمیم رو بگیری